Week 10 en 11!

15 mei 2018 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Bon dia!

Al weer een week voorbij.. de tijd gaat wel erg snel. Heel druk gehad op me werk maar wel heel veel opgestoken. Vanaf nu werk ik gewoon lekker zelfstandig en alle collega's willen me helpen wanneer ik hulp nodig heb. Super fijn, want ik ga met steeds meer plezier naar me werk toe! Ik vond het wel jammer dat ik 5 mei heb moeten missen maar goed een beetje bqqen in de tuin was ook heel gezellig. Derest van de week heb ik gewoon lekker een beetje gechillt op het strand en wat aan school gewerkt. Ik heb eigenlijk helaas niks avontuurlijks te vertellen.. een weekje rustig aan haha. Ik begin alleen die hitte wel een beetje beu te raken hoor.. het heeft trouwens wel 1 keer geregend en wat was ik blij haha. Je kan het je niet voorstellen maar altijd deze warmte is niet altijd even lekker. De week daarop heb ik wat vroege diensten gedraaid en wat was het alweer een drukte op het werk. Er waren deze week wel nieuwe bedden gekomen en wat waren de collega's blij. Blijkbaar hebben ze drie jaar daarop moeten wachten en dachten ze dat ze nooit meer zouden komen. Wel mooi om te zien hoe blij ze kunnen zijn met zo weinig en zo iets kleins. Donderdag ben ik dan met twee vrienden wezen kajakken naar de Blue Cave bij Santa Cruz in de buurt. Wat was dat leuk zeg en vooral gezellig. De blue Cave ook wel de blauwe kamer genoemd was ook erg mooi. Heel je lichaam is gewoon blauw onderwater en er zwemmen heel veel vissen rond. Voorderest hebben we lekker een beetje op het water en in wat hangmatten gechillt. Vrijdag ben ik met wat vrienden naar nachtwerk geweest, dat is een groot feest voor studenten dat een paar keer per maand is. Zaterdag ben ik naar een afscheidsfeestje van twee collega's geweest. Ik vond het wel leuk dat ze me ook een keer zagen buiten om het werken. T feestje was op het strand met muziek en drankjes, erg gezellig! Ik heb zelfs merengue en bachata gedanst wat een collega mij aan leerde. Dat waren geloof ik wel pluspunten ;) Zondag ben ik met een groep vriendinnen een quad tour wezen maken langs de oost kant. Kicken zeg! We zijn langs een aloë Vera plantage geweest, struisvogelfarm waar ze ook aapjes hadden....., een berg beklommen, grotten bekeken en als laatste lekker gezwommen bij playa Kanoa. Het rijden op de quad was wel vet maar ook best wel spannend tijdens de 'off road' wegen. Zo lees je maar weer, ik heb het wel naar me zin hierzo! De foto's heb ik op mn go pro staan en die komen binnenkort wel op Facebook of op de blog. Ik heb wel alvast wat foto's toegevoegd van me mobiel. Tot de volgende blog!