Week 4

28 maart 2018 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hoi Hoi

Wat gaat een week toch snel weer voor bij zeg. Ik heb het een beetje druk gehad met andere dingen deze week dus vandaar is de blog een beetje verlaat! Deze week had ik nog 3 vroege diensten op maandag, dinsdag en woensdag. In deze drie diensten heb ik eindelijk wat meer mee kunnen draaien. Ik heb begrijp nu hoe ik de zorg moet opstarten als er iemand net binnen komt. Ook heb ik samen met de seh arts wonden schoongemaakt en gezien hoe die gehecht werden. Ook heb ik veel verschillende ziektebeelden deze week gezien zoals bijvoorbeeld een sepsis, drugsoverdosis, interne bloedingen en een hartinfarct. Ryan ( één van de stagebegeleiders) en ik hebben samen een rooster gemaakt tot en met mei. Ik ga alle diensten mee draaien dus vroege, late en nacht diensten. Donderdag avond heb ik met Aiden afgesproken en hebben we beach tennis gespeeld. Vrijdag middag ben ik naar Lagun geweest en heb ik daar gesnorkeld. Wat een prachtig klein strandje! In de avond ben ik wat meiden en jongens tegen gekomen op het strand waar ik in de avond mee op stap gegaan naar, wat heel erg leuk was! Zaterdag nog even op het strand geweest en In de avond ben ik bij Zanzi bar wezen luisteren naar live muziek met lekker wat Amstel. Hierna zijn we met ze alle nog uit eten geweest en toen op tijd naar bed gegaan want de volgende ochtend ging de wekker al om 5 uur. Dus de volgende dag zijn we met Captiangood life wezen vissen. Dit was zo ontzettend leuk en zo relaxed! Wat een chille man zeg niet normaal. Ohja en hij maakt super lekkere pizza's met de vis die je die dag zelf heb gevangen. We zijn helemaal tot het westpunt gevaren en hebben de zonsopgang gezien. In de middag hadden we een bootfeestje op het spaanse water, kan niet beter toch? Helaas waren de meiden die ik heb ontmoet op vakantie en zijn gisteren weer naar huis gegaan.  Het waren echt hele lieve en leuke meiden en wie weet zie ik ze nog wel eens in nederland. Ik heb wel via hun wat stagiaires kunnen ontmoeten plus zelfs iemand uit Vlissingen en daarmee ga ik van het weekend wat doen. Met mij voorloopt alles dus prima! Check de foto's en videos :)

XXX

1. Lenie Binicewicz:
    29 maart 2018
    Hoi Sterre
    Wat avontuurlijk allemaal. Fijn dat je het zo naar je zin hebt zo ver van huis. En zo te lezen leer je veel tijdens je stage , best zwaar denk ik.
    Groetjes uit Vlissingen.
  2. Joice:
    29 maart 2018
    Is leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt en veel leert fijne tijd Sterre groetjes Joice
  3. Petra van Meelen:
    30 maart 2018
    Leuk ...al je verslagjes om te lezen hoe goed je stage en vrije tijd🍹🍸🍻🚣‍♀️🌞🎶 omvliegt en alles "leuk" is. Fijne paasdagen🥚🥚🍳 😘