Week 5 en 6

11 april 2018 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hoi lieve lezers,

Sorry! ik heb een tijdje niks van me laten weten. Ik ben druk geweest met het genieten van dit mooie eiland haha.. Op me stage gaat alles goed en werk ik al redelijk mee. Collega’s mogen me geloof ik wel en ik wat Nederlandse studenten leren kennen die ook stage lopen of werken in het ziekenhuis! Ik ben er trouwens achter gekomen dat het jongetje waar 2 keer overheen is gereden nog leeft! Was erg mooi om de moeder een het kindje nog een keertje samen te zien. Voorderest heb ik heel veel vrije tijds activiteiten gedaan. Veel op stap geweest met wat vrienden. Je kan hier trouwens echt super leuk uitgaan! Mega leuke en chille muziek ook vooral. Voorderest een beetje lekker naar het strand geweest en daar wat brightjes gedronken, zo relaxed!! Afgelopen maandag was het natuurlijk Pasen en toen ben ik naar het oogstfeest wezen kijken. Allemaal wagens met muziek bandjes er op, veel gezang en gedans. Ook kleden ze zich heel mooi in jurken en pakken, was echt heel grappig en leuk om te zien. Ik was geloof ik wel echt de enige buitenlander daarzo en dat viel wel op haha. Maar ja wat maakt mij dat nou uit, ik vond het leuk om eens mee te maken. Het is zo iets als de carnaval hier maar dan wat kleiner. Woensdag ben ik papa en Diana op gaan halen van het vliegveld. Heel fijn en leuk om hun te zien. Ze verblijven in een appartement aan een baaitje met een heel mooi uitzicht. We zijn de volgende dag naar Porto Marie geweest (het strand met de varkentjes). Papa heeft een onderwater camera gekocht en daarmee hebben we tijdens het snorkelen foto’s gemaakt. In de avond aan het strand gegeten bij Pirate Bay! Vrijdag zijn we lekker vis wezen eten bij een lokaal tentje samen met Richard en Marije, was ook erg gezellig! Ik ben trouwens echt gek op het eten hierzo. Vooral op funchi, dat is een soort maismeel en dat is zoo lekker!!  Zaterdag heb ik ze meegenomen naar Zanzi bar, waar ook vrienden van mij waren. Dit is een soort van happy hour met live muziek voor elke leeftijd. Veel biertjes, lekker gedanst en vooral erg gezellig! Zondag zijn we bij hun huisje naar het strand geweest. Deze week staan heel veel leuke dingen op de planning maar goed die horen jullie volgende week weer! Ik heb veel foto's en filmpjes toegevoegd maar het lukt even niet om die te uploaden dus die komen nog! Ayo!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Petra van Meelen:
    11 april 2018
    Leuk vwrslag weer Sterre.
    Heel veel plezier met je pa & Diana.
    Groetjes....😙😚