Week 7!

17 april 2018 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Jeee wat gaat te tijd toch snel zeg.. al weer een nieuwe blog. Heerlijk zoon weekje vakantie. Erg fijn gehad en zeker weten genoten. Deze week een beetje de toerist uitgehangen maar ook wel nog wat leerzaams gedaan! Zoals een verpleeghuis bekeken! Toen we vroegen of we even mochten kijken kregen we zelfs een rondleiding haha. Wat een verschillen zeg, veel mensen liggen veel op bed en kunnen niet eens naar buiten. Dinsdag hebben we een roadtripje bij San Juan gedaan en heel veel mooie onbewoonde baaitjes gezien. Wat was dat prachtig zeg, gewoon je eigen prive strandje! Savonds lekker uit eten geweest aan het strand met een mooie zonsondergang! De volgende dag al om 5 uur op gestaan want we gingen de Christoffel berg beklimmen. Allemachtig wat viel dat tegen zeg haha, naja als ik zo terug kijk viel het best mee maar het was niet wat ik had verwacht.. Ik heb letterlijk echt moeten klimmen om naar boven te komen. In me gedachte was het meer een pad die je kon bewandelen maar dat had ik dus ff goed mis.. Gelukkig hebben we het gehaald en wat voelde dat goed zeg toen je op het puntje van de berg stond, 372 meter hoog!! Smiddags zijn we lekker wezen af koelen bij playa grandi en hebben we me schildpadden gezwommen. Ze zwommen zo dichtbij dat je ze ook gewoon kon aanraken. Niet dat ik dat heb gedaan of toch wel... De schildpadden leven gewoon in de natuur en kunnen gewoon doen wat ze willen. Donderdag hebben we gedoken bij Porto Marie, mijn vorige duik was 5 jaar geleden en ik was wel een beetje bang dat ik het was verleert. Alles was eigenlijk weer precies hetzelfde en het was harstikke mooi onderwater! Vrijdag zijn we naar daaibooi geweest, lekker op het strand gezeten en een beetje gezwommen. Svonds op stap geweest naar Nachtwerk op Baya beach met wat vrienden en hadden we zelfs een pre party in een Villa! Helaas moest ik zaterdag alweer afscheid nemen van papa en Diana. Ik vond het harstikke leuk en gezellig dat ze me zijn op komen zoeken. Het was een week vol leuke dinge, jammer dat ik niet alles in details kan vertellen want er mist nog zoveel in dit verhaal. Ohja ik ben ook nog gestoken door een bij, echt leuk dat het hier bijen en wespen seizoen is.. sarcasme natuurlijk. Maar goed met mij is alles dus meer dan goed! Ik voel me hier wel echt mega relaxed en op me plek. Happy me!

tot volgende week! :)

ps. ik ga proberen nog wat foto's toe te voegen maar het is de vraag of dat gaat lukken maar daar kom je zelf wel snel genoeg achter.